Doprava

Spôsoby doručenia

 

Ponúkame vám niekoľko možností doručenia tovaru. Pri objednávke si vyberte tú, ktorá vám najviac vyhovuje. Tovar sa snažíme doručiť v čo najkratšom čase, zväčša do 3 pracovných dní. Faktúru (daňový doklad) zasielame automaticky, po dodaní tovaru, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky, prípadne bude doložená pri objednávke.

 

Snažíme sa Vám poskytnúť čo najlepšie služby, preto rozvážame len v okresoch Bratislava, Senec, Pezinok, Malacky, Senica, Trnava, Hlohovec, Piešťany a Myjava.

 

BRATISLAVA a OKOLIE - Zákazník má dve možnosti:

Kuriérska služba/ rozvoz BioMeat - poplatok 7,00 € v rámci Bratislavy a blízkeho okolia na dohodnuté miesto, alebo bezplatný osobný odber v predajni BioMeat vo Fresh Markete. Rozvozy robíme vo vopred dohodnutých časoch. Rozvážame aj chladený a mrazený tovar.

 

Pre dodanie v rámci Bratislavy a blízkeho okolia uplatňuje predávajúci cenník uvedený v tabuľke:

 

 Typ objednávky

Hotovosť

Dobierka

Kuriér / závoz BioMeat

-

€ 7,00

Osobný odber

€ 0,00

-

  

SLOVENSKO okrem Bratislavy a blízkeho okolia

Pri tovaroch "skladom" zasielame tovar v čo najkratšom možnom čase po prijatí objednávky, alebo v dohodnutom čase klientovi kuriérom. Cena za dovoz chladeného a mrazeného tovaru je 12€. 

 

Pre dodanie v rámci Slovenskej republiky uplatňuje predávajúci cenník uvedený v tabuľke:

  Dobierka
Chladený tovar je doručený prepravcom BioMeat    12 €    

 

Bezplatné doručenie je ponúkané aj pri niektorých špeciálnych akciách; v takom prípade nie je potrebné prekročiť vyššie uvedené limity pre získanie poštovného zadarmo, stále však platia rovnaké podmienky (doručenie na Slovensko a v jednej zásielke).

K uvedeným sumám neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky. Balné neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky.

Pri zásielkach do iných krajín bude cena stanovená individuálne podľa povahy zásielky a preferovaného spôsobu dodania. O cene zásielky bude predávajúci kupujúceho informovať emailom alebo telefonicky.

Prevzatie zásielky – odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail info@daisy.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.